Kan je een app beveiligen met een wachtwoord op iPod Touch?

Kan je een app beveiligen met een wachtwoord op een iPod Touch 4G? Hij is gejailbreaked. Ik wil 1 of meerdere apps beveiligen, maar niet allemaal! Gaat dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dat kan niet, bepaalde apps hebben het ingebouwd maar niet allemaal. Je kunt eventueel een password op je hele iPod zetten, maar dat is ook irritant!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het anders opgelost, maar toch bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan zeker wel, vriend van me had het, ik weet niet meer precies welk programma. Ik denk dat het met een cydia app kan. Kijk daar eens rond, zoek eens op 'password' in cydia, ik denk dat je hem wel kan vinden

Succes!