kan ik gewoon mijn ipod synchroniseren met itunes als al mijn liedjes uit itunes zijn?

al mijn liedjes staan op mijn ipod en stonden maar nu zijn ze door een fout van mij verwijderd uit itunes. nu gebruik ik itunes vaak en wil nu me nummers weer terug krijgen in itunes via mijn ipod. kan dit? en blijven me nummers en video's enz op mijn Ipod staan of worden ze automatisch verwijderd omdat ze niet in itunes staan? en hoe zet ik ze in itunes en verwijderd itunes niet mijn nummers op mijn ipod? alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Daar zijn veel aparte programma's voor die je kan downloaden. Je kan niet via iTunes je liedjes van je iPod overzetten. Je kan wel aankopen overzetten maar dan moet je liedje op iTunes hebben gekocht vanaf je iPod Touch of iPhone.

Beste Jefffraanje, Het is afhankelijk van of je nummers en video's nog op je harde schijf van je laptop/computer staan zo wel dan kun je je bestanden zelf handmatig toevoegen aan itunes en daarna synchroniseren naar je ipod.

Eerst moet je je computer machtigen. Sluit je iPod aan en zorg dat hij nog niet gaat synchroniseren. Klik bij iTunes op weer gave en dan machtig deze computer. Nu kan je synchroniseren en gaat hij als het goed is de liedjes van je iPod op je computer zetten succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100