ik heb een nieuwe telefoon gekocht (ANDROID) en de taal nederlands is er niet bij wat moet ik doen om die er bij te doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eerst nog eens bij instellingen dan kan je. Zien bij talen of nederlands echt er niet bj staat kijk voor de zekerheid bij de N.
Als het het dan niet doen dan ga je terug naar de winkel waar je je hebt gekocht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, lijkt er op dat je een buitenlandse telefoon hebt gekocht. Dus terug naar de verkoper en je geld terug vragen. Heb je de telefoon in het buitenland gekocht (bv omdat hij zo lekker goedkoop was), jammer maar helaas, dat had je kunnen verwachten .

Antwoorden (3)

Terug gaan waar je het gekocht heeft
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, lijkt er op dat je een buitenlandse telefoon hebt gekocht. Dus terug naar de verkoper en je geld terug vragen. Heb je de telefoon in het buitenland gekocht (bv omdat hij zo lekker goedkoop was), jammer maar helaas, dat had je kunnen verwachten .
Ik zou op de site van het telefoonmerk kijken of je er niet iets te downloaden is. Je kan altijd een custom rom op je telefoon installeren waar nederlands wel tussen zit. Bijv. Cyanogenmod
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht kun je de app morelocale 2 eens installeren, als dit lukt kun je ook Nederlands instellen.
Mocht dit niet lukken omdat de app geen rechten heeft, dan kun je eens kijken op http://droider.eu/2013/11/03/how-to-get-morelocale2-to-work-on-4-2-and-above/ (is wel technisch en engels)

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit gaat over versie 4.2 of hoger, ik weet niet welke versie je hebt natuurlijk