Hoe krijg ik mijn iPhone uit de herstelmodus?

Ik heb zonder dat ik het wou mijn iPhone perongeluk in herstelmodus gezet, ik weet niet eens hoe maar nu staat er een scherm met een usb draadje en een itunes plaatje, en het wilt maar niet weg, hoe krijg ik hem hier uit vandaan? itunes geeft aan dat ik hem moet herstellen maar dat wil ik helemaal niet omdat het al mijn gegevens verwijdert, ik neem aan dat dit ook foto's, contacten en berichten zijn.. Ik wil dat niet kwijt raken, dus hoe krijg ik hem hier uit vandaan??!! Ik hoop graag heel snel hulp te krijgen!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Op zich kan je niet veel anders dan de iphone herstarten bovenste knopje indrukken voor enkele seconde en als hij daarna nog wil herstellen zit er niet veel anders op maar als het goed is herstelt hij gewoon van je laatste persoonlijke backup.
vanaf de icloud denk dat je dat aan het begin wel als standaard hebt ingesteld
Er is namelijk een verschil tussen herstel en "fabrieks"herstel
met de eerste herstel komt alles weer terug.
met de tweede alleen de standaard apps
alle gegevens die krijg je pas terug als je in bent gelogd ben met je apple id.
Het kan zijn dat hij eerst alleen de standaard apps er op zet en pas daarna als je weer bent ingelogd je persoonlijk gegevens en apps.
die je dan misschien er handmatig op moet zetten. goed moment om oude apps op je icloud te laten ?
Misschien ben je alleen de laatste data vanaf de laatste backup kwijt.
fot ed worden meestal bewaard op de icloud dus die raak je niet kwijt
afspraken in agenda worden ook gesyncht
alleen itunes moet je misschien weer even handmatig instellen

je kan niet veel anders dan dat maar het is meestal wel ok
capthavoc
10 jaar geleden
Een harde reset uitvoeren. Dit doe je als volgt: aan/uitknop en ronde homeknop tegelijk indrukken en ingedrukt houden! De iphone gaat dan uit en na een aantal seconden zie je het Apple-logo in beeld komen. Dan laat je beide knoppen tegelijk weer los. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Download even het programma tinyumbrella (google). Sluit je iPhone aan op de pc/mac en sluit evntueel itunes. Vervolgs als je tinyumbrella opstart en kun je hier de tel uit herstelmodes (recovery mode) krijgen.

Ik ben eigenaar van http://www.iphone-onderdelen-reparatie.nl en ik gebruik dit programma erg vaak als ik een reparatie uitvoer. Als het je niet lukt neem maar even contact met me op dan help ik je even persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet de iPhone in DFU mode en probeer nog eens te herstellen: