Waar kan ik de laatste versie van smurfs village downloaden aka apk?

Overal Waar ik zoek vind ik de eerste versie, maar wil graag 1 van de latere versies.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat voor soort smartphone heb je?
Als het iphone/ipod/ipad is, dan is de laatste versie gewoon te vinden in de apple store.

Toegevoegd na 7 minuten:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.capcom.smurfsandroid&hl=nl

hier zou je hem vandaan kunnen halen en is de meest recente.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ipod of ipohone hebt ga je gewoon naar applestore. In de zoekbalk typ je gewoon: Smurfs' Village. Dat is de eenigste keuze want er is maar 1 Smurfs' Village ;)