Ik wil mijn samsung galaxy S2 plus rooten maar ik kan nergens nederlandse uitleg vinden, kan iemand mij helpen?

Hallo,
Ik wil graag mijn s2 plus rooten maar ik zie op internet alleen maar engels uitleg, mijn engels is op dit gebied niet zo machtig en ik vroeg me af of iemand mij een link met een nederlandse beschrijving kon geven?
Of als iemand mij het kan uitleggen stap voor stap?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt zoeken op Nederlandstalige forums om je smartphone te rooten etc. Heb bij de bronnen een goede android forum voor je gezet. Succes!

Ps. als je niets kunt vinden over je vraag, dan kun je registreren en daar vragen om hulp.