Hoe weet ik wanneer ik buiten mijn bundel zit?

Ik heb een samsung galaxy met internet abonnement aangeschaft. Ik heb het gister pas in bezit. Nou heb ik vanmorgen een sms ontvangen van de provider, die aangeeft dat ik nu al buiten mijn bundel zit met €50 aan extra kosten! Waardoor komt dit? En hoe weet ik wanneer ik buiten mijn bundel aan het netten ben. Ik heb maar een paar uurtjes op internet gezeten en heb dus mijn data bundel voor deze maand volledig verbruikt. Is dit normaal?

Alvast bedankt iedereen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet hoeveel MB je per maand hebt in je databundel, maar met een paar uur online verbaast het me niet dat je al aan je limiet zit.
Het ligt uiteraard aan de websites die je bezocht hebt. Zitten daar youtube-filmpjes e.d. bij, ja dan gaat het hard.

Download een verbruiksmonitor app, die houdt bij hoeveel MB's je verbruikt, hoeveel belkosten, sms etc.
Elke maand de tellers weer op 0 zetten en je weet waar je aan toe bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een windowsphone en bij mij heet het gewoon: "Verbruiksmonitor".
Zoek eens in jouw appstore op iets dat daarop lijkt qua naam. En verder proberen om zoveel mogelijk gebruik te maken van Wifi, scheelt ook een boel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb DataMan als app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gewoon de app van mn provider.. Die update elke dag hoeveel ik de maand hebt verbruikt (bellen, smsen en internet) Het gaat immers om de gegevens die de provider rekent (en niet een programma van een andere ontwikkelaar) Dus zoek gewoon naar je provider in je marketplace. (telfort, kpn, vodafone etc) ze hebben allemaal een app waarmee je de status kunt zien. Je hoeft het ook niet te resetten (dat doen hun ook wel)