waarom wil mijn mobiel ( lg optimus l5 2 e460) niet aan?

Waarom wil mijn lg optimus l5 2 e460 niet aan? Ik wou hem gewoon aanzetten en opeens wou die niet meer aan. Je krijgt wel in het begin het lg logo maar dan blijft ie hangen. Heb al geprobeerd de accu eruit gehaald, helemaal opgeladen maar niks helpt. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al een halfuurtje gewacht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens een harde reset?
Push volume down+quick button+power key Of
https://www.youtube.com/results?search_query=lg%20optimus%20l5%20e460%20reset&sm=3
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij werkt nog steeds niet jillxoxoo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een hard reset lukt ook niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is de telefoon geroot ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben dan bang dat hij stuk is zit er nog garantie op je mobiel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@istinct:ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kan ik hem via de pc opstarten?

Antwoorden (2)

Zit er nog garantie op je mobiel , dan zou ik het naar de winkel brengen ,lijkt wel of je telefoon stuk is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens een fabrieksherstel uit te voeren. Je verliest wel al je bestanden.
Hier staat hoe:

Stap 1: Zorg dat de telefoon uit staat.
Stap 2: Hou de aan/uit-knop ingedrukt, tegelijkertijd het volume-omlaag-knopje en ook tegelijkertijd de QuickButton.
Stap 3: Wanneer je het LG-logo ziet, moet je alle knoppen los laten. Nu heb je een fabrieksherstel uitgevoerd, en hopelijk werkt je telefoon nu weer.