Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een manier waarop ik photoshop (cs5 het liefst) op mijn transformer prime kan gebruiken?

Ik wil mijn tablet gebruiken als tekentablet, ik heb het al geprobeert met teamviewer maar dat werkte niet erg goed omdat de verbinding te traag was.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Voor de iPad heeft photoshop een mobiele versie ontwikkeld. Daar heb je verder weinig aan met een Transformer prime. (Die iPad versie werkt ook niet goed, heel erg beknopt en totaal niet te vergelijken met Photoshop voor de PC)

Wat een goed alternatief is, is de aangekondigde Microsoft Surface. Deze tablet zal een een pennetje ondersteunen en de volledige Windows 8 draaien. (X86). Daar zit een Intel i5 processor in waardoor je alle programma's van je pc ook op je tablet kan draaien.

Het nadeel is dat er nog geen prijs beschikbaar is, en dat je dan nog zeker 3 maanden moet wachten totdat het apparaat te koop is.

Toegevoegd na 58 seconden:
Prijs wordt gespeculeerd tussen de €800 en €999.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding