hoe kan ik gratis een 0900 nummer maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lijkt me niet mogelijk. Een provider moet dat nummer technisch doorverwijzen, en diensten zijn nu eenmaal niet gratis.

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je bedoeld dat jij als bedrijf een 0900 nummer hebt en dat je daar zelf niets voor hoeft te betalen.

Maar een eventuele klant die naar dat nummer gaat bellen moet dan wel betalen.

Je kan dit regelen bij: http://www.beldienst.nl/
En kennelijk is het gratis, maar willen zij wel een deel van de opbrengst. Dus stel een klant betaald €1,- per minuut en hij belt 5 minuten, dan wil dat bedrijf €2,50.