Hoe schakel je vind mijn iphone uit?

Na een iets te wild avondje stappen laat ik per ongeluk mijn iPhone 7 achter bij de vrienden waarbij ik gelogeerd heb. Nu hou ik van ze maar het zijn ook rotzakken. Hierom heb ik via een ander toestel de verloren modus ingeschakeld zodat ze niet bij mijn zooi kunnen. Echter heeft 1 mijn toegangscode en zelfs vingerafdruk (heeft ze er een keer voor de grap in gezet en heb het er ook gewoon nooit afgehaald. Zo'n spijt van). Meerdere artikelen die ik lees geven aan dat je om de verloren modus uit te schakelen de toegangscode en je Apple id nodig hebt. Maar de artikelen spreken elkaar ook tegen. Is het nu dat je ook de toegangscode kunt invullen zonder Apple id of heb je je Apple id altijd nodig?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.7K
tinus1969
4 jaar geleden
Wijz eles: pas beter op je spullen en maak gene grappen mbt vingerafdrukken en privacy gevoelige info. Ik denk dat je gewoon zsm even langs moet om die Iphone op te halen.

Antwoorden (2)

Apple zegt zelf het volgende (Die zal het wel weten):

Find my iPhone uitzetten
Ga naar ‘Instellingen > Apple ID > iCloud > Zoek mijn iPhone’ en zet het schuifje achter ‘Zoek mijn iPhone’ uit. Om je keuze te bevestigen, moet je wel je Apple ID invoeren.

Misschien ben je in de war met 'Verloren modus'. Wanneer je je kwijtgeraakte apparaat vindt, voer je een van de volgende handelingen uit om de Verloren-modus uit te schakelen:
Voer je toegangscode in op het apparaat.
Klik op 'Alle apparaten' in Zoek mijn iPhone op iCloud.com en selecteer het apparaat dat zich in de Verloren-modus bevindt. Klik op 'Verloren-modus', 'Stop Verloren-modus' en klik daarna opnieuw op 'Stop Verloren-modus'.
SimonV
4 jaar geleden
Als jij degene bent die oorspronkelijk het iCloud-account op het iOS-apparaat heeft ingesteld en je herinnert je het wachtwoord voor je iCloud-account nog, volg dan de onderstaande stappen om Zoek mijn iPhone op je apparaat uit te schakelen.

iOS 12 en eerdere versies:
Stap 1. Klik vanaf het startscherm van uw iPhone op "Instellingen > [Uw naam]".
Stap 2. Kies "iCloud" door erop te klikken en scroll naar beneden om "Find My iPhone" te selecteren.
Stap 3. Klik op de groene SCHAKELAAR onder Zoek mijn iPhone om het uit te schakelen.
Stap 4. Voer uw Apple ID-wachtwoord in om het proces te voltooien.

iOS 13 en latere versie:
Stap 1. Klik vanaf het startscherm van uw iPhone op "Instellingen > [Uw naam]".
Stap 2. Klik op "Vind mijn".
Stap 3. Tik op 'Zoek mijn iPhone' en tik vervolgens op om het uit te schakelen.
Stap 4. Voer uw Apple ID-wachtwoord in en tik op "Uitschakelen".

Hier is ook een handleiding om u te helpen als u het wachtwoord niet meer weet.