Hoe repareer je een klein krasje op het scherm van je Samsung Galaxy? (5 mm lang, 0,25 mm diep)

Is het bijvoorbeeld te doen door opwrijven van auto-was of zoiets?

10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wouw, je hebt de diepte ook kunnen meten. Wat goed.
Maar 0,25mm is volgens mij de hele dikte van het scherm. Dus eigen een enorme diepe kras.

Het beste antwoord

Er is een middeltje in de handel die krasjes schijnt te verwijderen en volgens de recensie's blijkt het redelijk goed te werken.
Het middel heet Displex.

http://www.displex.nl/index.php?page=displex

Maar ook hier op GV worden een aantal tips gegeven.

http://www.goeievraag.nl/vraag/overig/krassen-verwijderen-mobiel.195509
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Ik ga dit doen

Andere antwoorden (2)

Ik poetste vroeger krasjes uit kunststof ramen met koperpoets. Dat werkte geweldig.
paulus811
10 jaar geleden
Ik haal krasjes op CD's altijd weg met tandpasta. Ja, tandpasta. Misschien helpt het ook op jouw probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Muziekcd's? En kan je daarna werkelijk de muziek weer zonder haperingen horen?