Mac-gebruikers:

1. Open Library en dan iTunes.

2. Selecteer en plaats de iPhone-software op een nieuwe locatie.

Nu moet je te werken en uw programma voor de beveiliging om zich te ontdoen van deze fout. Hier is hoe om te gaan over.

Windows-gebruikers: Open uw security programma (bv Van Start Menu) en zoek naar de update knop.

Mac-gebruikers: Open Zoekfunctie en in toepassingen> Programma's> Hulpprogramma en uw programma voor de beveiliging werken.

Ik hoop dat dit bericht je geholpen. Blijven volgen voor meer updates!
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
google deze fout voor specifieke oplossingen