hoe moet je een ipod touch reseten?

ik ben de toegangscode vergeten en de home button doet het niet. dus in de herstelmodus zetten heeft geen nut. het heeft IOS 6.1.5 . en ik heb ook geen garantie meer.

Toegevoegd na 12 uur:
en ik heb de ipod nog nooit met itunes verbonden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zie hier de instructies voor het opnieuw instellen van een iPod touch: http://support.apple.com/kb/HT1430?viewlocale=nl_NL

En hier als het toch om een andere iPod zou gaan:
http://support.apple.com/kb/HT1320?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Had ik al gezegd dat de home knop het niet doet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Had je al geprobeerd om de procedure uit te voeren, misschien doet de home-knop het dán wel? Je weet in dit soort gevallen pas of iets zin heeft als je het geprobeerd hebt. Het is een minimale moeite, dus ik zou het ook gewoon 5 keer proberen. Het is je laatste mogelijkheid voordat je afscheid moet nemen of iemand het ding open moet maken en maar moet hopen dat die home-knop te herstellen is. Daarnaast: Hoe krijg je het voor elkaar om
1. Dat ding nooit met iTunes te hebben verbonden.
2. Je code, die je dagelijks gebruikt, te vergeten.
Heb je deze iPod per ongeluk ergens gevonden?

Andere antwoorden (1)

Hallo,
Je diet dit met itunes, daar is een optie om het te herstellen of te resetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar het probleem is ik heb de ipod nog nooit verbind met itunes