mijn contacten zijn weg en ze stonden op mijn sim kaart?

Ik heb vanmorgen mijn simkaart laten verkleinen voor in mijn iphone 4 maar nu staan al mijn contacten niet meer op mijn simkaart.En ik zette ze op de vorige gsm altijd op mijn simkaart die contacten niet op mijn gsm.Kom dat door die verkleining of is dat zo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja idd, er word wat weggeknipt waardoor de opslag niet meer werkt.
Vandaar dat er altijd gewaarschuwd wordt om van het eea te backup te maken.
Steeds minder en minder simkaarten gebruiken een eigen opslag, vandaar dat ze steeds meer automatisch naar het geheugen in de telefoon schrijven.