Met de App Soocial kun je je contacten met al je apparaten synchroniseren;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op Mac werkt is het makkelijk: oude iPhone instellen via iTunes om contacten te syncen met Addres Book. Sync uitvoeren. Daarna idem met nieuwe iPhone.
Indien geen Mac voorhanden, dan kan je een gmail account aanmaken en die eerst op de oude instellen met sync-optie voor contacten. Daarna idem op nieuwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De sync optie? Hoe doe je dat precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=138740&topic=14252
Je kan het ook via bluetooth doen, in je menu;-)