Ipod in DFU mode ??

Ik heb een IPod Touch 2e generatie.

Heb hem gejailbreakt met een programma Cydia, hij werkt perfecte Nadat ik hem klaar had alleen is het probleem echter dat als ik hem uit heb gezet zonder problemen gaat hij daarna niet meer aan.

Volgens uitleg van site staat die dan in DFU mode maar dat kan de iPod toch nooit zelf doen?? Ben er in totaal 7 uur achter elkaar geprobeerd (opnieuw jailbreak) erop te zetten, allemaal geen probleem maar als ik hem uitzet doet hij Niks meer.

Hoop dat iemand het weet.”

gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een tethered jailbreak of een untethered? Untethered is beter en dat kun je doen doormiddel van Redsn0w.

Het beste antwoord

Als het goed is heb je via itunes een herstelpunt gemaakt toch? (gesynchroniseerd voor je m ging jailbreaken) sync m nog een keer met itunes en laat hem herstellen naar dat punt. Dan heb je als het goed is weer je ipod zoals hij was voor je m jailbreakte.

Verder zou ik even na gaan zoeken of je de juiste break hebt, of er 'gelijke' problemen zijn te vinden op internet met evt antwoorden daarop.

Ik heb zelf mijn ipod en iphone meerder keren gejailbreakt en weer teruggezet zonder problemen.

Welke jailbreak gebruik je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hallo, Ik heb het vandaag gezocht op gelijke problemen maar die kan ik niet zo vinden, heb eerst google gezocht voor deze vraag maar helaas. ik gebruik Cywood jailbreak (helper) met Cydia en alles erin wat nodig is. ik weet dat je een herstel kan maken dat heb ik gisteren 7 keer opnieuw gedaan en daarna weer elke keer nieuwe jailbreak maar weer zonder suc6 als je hem uitzet. ik ben ook achter gekomen vandaag dat hij blijkbaar niet in DFU mode zit want bij Itnunes krijg je geen melding of ipod te zien als je hem aansluit. alleen onderin windows balk krijg je een oude USB logo te zien als je daarop klikt staat er onbekende appraat. als ik hem dan in DFU mode zet kan ik hem wel weer herstellen. gr.

Andere antwoorden (1)

Je moet de thuis knop en de lock knop tegelijk 10 seconde inhouden dan recet de iPod zich maar cydia blijft er wel gewoon op staan.