Als ik een app download op mijn iphone 5s dan verdwijnt hij gelijk weer. Wat moet ik doen?

Mijn geheugen is niet vol. Op iTunes heb ik al geprobeerd de app in mijn iphone te zetten. Het staat dan wel op de iphone computer zeg maar maar niet op mijn eigen iphone? Ik snap er helemaal niets van!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al geprobeerd hem helemaal afsluiten bij Apple helpt dat meestal als dat niet gaat moet je terug naar de winkel

Antwoorden (1)

Dat had ik ook. Doe een hard reset (home en aan/uit knop inhouden tot dat hij uit gaat en het Apple logo verschijnt) of verander van wifi. Download je op 3G?