Alcatel One Touch 918D whatsapp?

ik heb de Alcatel One Touch 918D. Ik wil whatsapp downloaden maar er staat: Dit apparaat is niet compatibel met deze versie.
maar mijn broer heeft wel whatsapp hier op gehad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je Alcatel niet geroot is dan worden sommige apps niet toegelaten, dus eerst even rooten (op eigen risico).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dit is de telefoon van mijn broer, hij had alles verwijderd en daarna mocht ik hem. Maar dan is hij toch al geroot?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neen, als hij alle contacten, filmpjes, sms'jes tc heeft weggehaald wil nog niet zeggen dat die foon geroot is. Bij rooten krijg je toegang voorbij de fabriekssoftware!