Hoe krijg ik mijn Whatsapp berichten weer te zien?

Ik heb Whatsapp opnieuw geïnstalleerd zonder zelf een back-up te maken (vergeten). Er is wel vannacht om 04:00 uur een back-up gemaakt door Whatsapp zelf. Dus ik bij het installeren gewoon op herstellen drukken, mobiel herstelt een poosje en daarna alles weg. Ik heb dit nog nooit gehad en het rare is dat ik wel kan zien wat iemand voor het laatst heeft gezegd bij al mijn gesprekken. Als ik het gesprek zelf aanklik dan staat er geen tekst. Heel apart.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ben bang dat als je ze niet zelf hebt opgeslagen dat je ze kwijt bent.