Je aansluitpunt is te groot of te klein van je oortje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je oor vlak bij of tegen je toestel houden en niet er in, dat gaat echt niet passen.........

Maar ik neem aan dat je dat niet bedoeld maar eigenlijk de connector bedoelt.

Dergelijke connectoren komen in verschillende soorten en maten.
De connector moet dan natuurlijk wel passen.
Dus ik zit meer te denken dat je een verkeerde connector hebt die niet geschikt is voor je toestel.
Heb je het al geprobeert met een ander exemplaar?
Mocht dit wel het geval zijn en die andere past wel dan is de aansluiting in je toestel niet deugdelijk.
Forceren is hierbij geen optie en leid er alleen toe dat hij nog meer beschadigd raakt.
Ik weet niet of het toestel nog onder garantie valt want anders kun je wellicht even met het toestel naar een servicepunt gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat je de oortjes hebt die je bij je mobiel hebt gekregen? Wanneer ze niet bij elkaar horen is de kans groot dat het niet helemaal past.