Hoe krijg in mijn Samsung S2 uit zwart scherm modus?

Telefoon is iets meer dan 2jaar oud en heb ik heb hem 4 weken geleden geroot en Cyanogenmod 10.1.3. geinstalleerd. Ik weet namelijk dat vanuit samsung geen update meer komt en blijf zitten met het erg warm worden van het toestel na bellen en navigeren (gps). Deze nieuwe besturingssoftware werkte ongeveer 4 weken vlekkeloos. Ik heb dashclock app ook geinstalleerd. dat is een notificatieapp vanuit het blokeerscherm. Zelf denk ik dat het hier iets mee te maken kan hebben. Ik heb vanuit deze app later ook de screensaverfunctie aangezet zodat je altijd zicht hebt op je notificaties (dit was 1 dag voorafgaande). Ik ga altijd netjes met het toestel om. Geen waterschade en is nog nooit gevallen. Opeens bleef het toestel een zwart scherm weergeven en reageerde niet meer op toesten. De accu is nog oke en het vervangen hielp dus ook niet. Ik heb ook zelf een USB-jig gemaakt (voor de kenners) om vanuit daar in de downloadmodus te kunnen komen, maar geen enkel teken van leven.

kan iemand me op weg helpen....???

B.v.d. voor een reactie !!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb weleens gehoord dat Rooten gevaarlijk kan zijn. Waarschijnlijk komt het daardoor. Ook kan het komen door de apps die je noemde.
Ik weet niet of een telefoon te Unrooten is.