ik krijg iedere keer de zelfde mms hoe kan ik dit stoppen?

ik krijg iedere keer de zelfde mms maar ik wil dat dit stopt extra info mijn smarthphone is samsung galaxy mini

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke provider?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Proximus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wie is de afzender, of vanaf wel nummer komt dit? Heb je misschien een abbo (onbewust) afgesloten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vriendin had een foto gestuurd via mms, en ik blijf deze krijgen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vriendin had een foto gestuurd via mms, en ik blijf deze krijgen

Antwoorden (1)

Ga naar je provider, zij zullen je wel verder helpen (denk ik).