Kan ik de achterkant van mijn iPhone 3gs vervangen door een aluminium backplate van de eerste iPhone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja moet kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan... Verstandig is om een zuignap op je venster te zetten dan vastzuigen, je draait je schroeven uit de onderkant van je iPhone en dan trek je aan het handvat van de zuignap. Als het goed is komt het scherm los van de iPhone, maar let op trek het niet te ver naar je toe want anders breekt de touchscreen en het lcd connectortje. Maak voorzichtig die connectortjes los en je hebt je iPhone scherm eruit, zo ga je verder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit lijkt mij niet want ze hebben andere vormen en maten. Als je graag wilt dat hij er zo uit ziet kijk dan misschien even naar een hoesje of een sticker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk niet want de iphone 1 zal een andere vorm hebben