Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn S4 geeft een specifieke website niet weer.. hoe kan dit?

Ik heb sinds kort de Galaxy S4 en wil op het studentennet van mijn school komen maar hij geeft aan dat de website het niet doet. Bij mijn oude S2, op de pc en op mijn ipad doet hij het wel goed. Ik heb de link ook al een keer precies doorgestuurd naar mijn S4 zodat ik zeker weten de goede link heb maar dit werkt ook niet.. Ik heb net een software update gedaan op de S4 maar ik weet nou niet of hij het voor de update wel deed (ik kijk niet vaak op de site). Heb het ook al in Chrome geprobeerd, werkt ook niet.
Wie o wie kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
620

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een schoolnet kan er automatisch voor zorgen dat een website kan blokkeren dat ingevoerd is als onvertrouwd, te veel seksualiteit, etc. Zal je een normale Samsung Galaxy 4 met normaal Wi-Fi of net proberen zal het wel lukken. Als een S4 op schoolnet/studentennet zit kan de weg automatisch of met 1 druk op de knop worden geblokkeerd en daardoor de webpagina dus niet kan worden weergeven. Ik gebuik Skool en daar wordt ook alles geblokkeerd voor mij als leerling. Ook al kun je die makkelijk omzeilen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding