Hoe kun je bij snapchat instellen dat een foto niet meteen op je verhaal komt als je daar klikt?

Soms ga ik selfies maken en meestal zijn die lelijk dus wil ik niet dat ze allemaal worden opgeslagen dus maak ik ze op snapchat. Als je een foto hebt gemaakt kun je ook meteen ergens op klikken om de foto aan je verhaal toe te voegen (wat bij mij regelmatig per ongeluk gebeurt..). Eerst vroeg hij dan steeds of je het zeker wist maar je kon toen ook aan klikken 'niet meer vragen'. Dit heb ik waarschijnlijk een keer per ongeluk gedaan. Mijn vraag is dus weet iemand hoe je dit weer kunt veranderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wanneer je kan klikken op wie je snapchat kan zien kun je ook ''mijn verhaal'' afvinken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet mogelijk om snapchat weer te laten vragen of je het zeker weet als je eenmaal op niet meer vragen hebt geklikt.