hoe krijg ik mn apps terug?

Na een update startte mn telefoon vanzelf opnieuw op en waren sommige van mn apps verdwenen. Ze staan in de lijst als com.nogwat hoe krijg ik ze weer werkend. Mn playstore is ook weg...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je bepaalde apps naar je SD-kaart hebt verplaatst, en je SD kaart dan eruitgehaald, heb je vaak dat ''com.nogwat''. Het zou kunnen dat jouw SD kaart helemaal leeg is gegaan door die update ( of misschien heb je hem zelf schoongemaakt). Dat van Google Play weet ik niet. Maar als je naar Google gaat en intypt ''Google Play Download'' krijg je veel sites waar je die weer kan downloaden.