kan de meldkamer zien waar een C2000 portofoon zich bevind ?

kan de meldkamer politie, brandweer, ambulance zien waar een C2000 portofoon zich bevind ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nee, dat kan de meldkamer op dit moment niet. De portofoons zijn niet uitgerust met een volgsysteem. Technisch is dit wel mogelijk, maar gezien de hoge kosten die hier mee gepaard gaan is er voor gekozen, om deze functie niet toe te passen.

Een agent op straat, die een portofoon bij zich heeft, kan door de meldkamer dus niet gelokaliseerd worden.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan, de C2000 portofoon is gekoppeld aan het GMS (geïntegreerd meldkamer systeem). Vooral brandweerkorpsen zijn niet tevreden over de werking van C2000, zij hebben de C2000 veelal ingeruild voor een andere portofoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
dat de brandweer niet tevreden is over c2000 heeft te maken met de soms slechte dekking in bijvoorbeeld panden. vandaar dat sommige brandweerkorpsen analoge portofoons gebruiken naast de c2000 portofoons.