Hoe stel je in dat je homescreen van HTC sense kantelbaar wordt?

Ik bedoel hier bij dat je zeg maar als je de telefoon draait dat het homescreen mee draait. Want standaard is dit niet ingesteld bij htc sense.

S.V.P zeg er wel bij of het Root nodig heeft.

Fed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hi,

ik heb een htc desire z en hierbij kon ik gewoon bij instellingen dit veranderen. ik ben niet van de boekjes lezen, maar het zelf ontdekken. als ik jou was zou ik dat ook maar doen. gewoon naar instellingen gaan en daar rondneuzen. en anders kun je tegenwoordig de handleiding gewoon via internet opzoeken en daarin gaan neuzen.

veel suc6 ermee