Zijn er speciale functies bij de camers van een iPhone 4?

Bijv. Zwart-wit camera en negatief etc.?

BTW NIET DE iphone 4s maar de "oude" iPhone 4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

nee maar wel bij android
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de camera zelf niet, maar er zijn wel apps al Hipstamatic en Instagram om effecten aan je gemaakte foto's toe te voegen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Bij iOS 5 die woensdag uitkomt zitten wel speciale functies voor de camera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camerafun erop zetten, heb je ook gelijk negatief, xray en n hoop "lachspiegels". Absolute aanrader! Je kunt filmen en foto's maken.