Ik wil een LG Optimus Black te kopen met Android. Heeft iemand ervaring met Android toestellen van LG?(is de LG Black beter dan de Ace en Wildfire S?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Lg is in de wereld van high-end toestellen die op android lopen nog echt een groentje. Is via eigen ervaring ook niet te vergelijken met een htc en samsung die kwalitatief gewoon echt een stuk beter zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ben geen voorstander van lg. vind de vormgeving mooi maar samsung of idd htc lopen gewoon een stuk vooruit. zou dr toestellen eerst goed vergelijken op inet bijv voordat je een keuze maakt