iPhone synchroniseren mar er staat andere muziek op dan op mijn computer, ben ik dan mij muziek kwijt?

Ik heb een iPhone waar andere muziek op staat dan op mijn computer. Dit omdat hij niet met mijn iTunes of computer verbinden, nu heb ik een nieuwe harde schijf en alles en andere muziek op mijn computer. Ben ik alles kwijt zodra ik mijn iPhone met iTunes verbind?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, als het goed is wordt de muziek in de muziekbibliotheek opgeslagen, zodat als je muziek kwijt bent, dat je het weer synchroniseert vanuit die 'bibliotheek' het er weer op komt te staan, had ik laatst ook met mijn ipod, toen moest ik de muziek selecteren, naar een bepaalde lijst zetten en toen ik synchroniseerde stond het er weer op..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar die muziekbibliotheek die slaat toch alleen miziek van de computer op? De muziek op mijn iPod heeft nooit op de computer gestaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehm, als je je iphone met de pc verbind, staat er in het linkermenu: 'iPhone van..' klik daarop, dan staat bovenaan in een balk 'muziek' dan zie je als het goed is de muziek die je op je iphone heb staan, dan kan je per liedje (met rechtermuisknop) het liedje in een lijst zetten, namelijk de bibliotheek (kan ook andersom) ik hoop dat je het kan vinden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat ik het zo zeggen: ook al heb je een andere harde schijf, itunes bewaart al je muziek, ook al is itunes op een nieuwe schijf gezet, de muziek blijft