Kan ik mijn foto's terugkrijgen?

Ik heb op mijn samsung per ongeluk al mijn foto's verwijderd :( ik vind dit heel erg jammer :'( weet iemand een manier om ze weer terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je geen back-up hebt en ze niet hebt opgeslagen op een ander apparaat ben je ze kwijt. . .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar stonden ze?
Als op een sd-kaart dan kan je ze nog terugkrijgen als je er niks anders overheen hebt gezet.
Haal de sd kaart er dan meteen uit. (en vraag om verder uitleg)

Als op het apparaat zelf:
Kan je met een computer bij de plek komen waar ze stonden?

Toegevoegd na 51 seconden:
Met de laatse bedoel ik vooral: ziet je computer je samsung als een opslag plek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze stonden op de sd kaart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan heb je goeie kans dat een deel (of alles) terug te halen is.
Dit is vooral afhankelijk wat je in de tussentijd met je sd kaart gedaan hebt.
Google op: sd undelete
en je krijgt bijvoorbeeld:
http://sourceforge.net/projects/kickassundelete/