dat is erg moeilijk te zeggen. het kan af hangen hoe "gezond" je batterij is.
bovendien gebruikt wifi, gsm signaal, bluetooth, achtergrondprocessen,... een serieuze pak energie dat dus een grote invloed kan hebben op de levensduur van de batterij. probeer eventueel je nokia lumia zonder wifi, bluetooth,... enkele uren in stand-by te laten. zet de syncronisatieopties ook uit. kijk hoeveel batterij in het begin en doe het aantal uren x 60. doe dan het gebruikte percentage (bv. van 79 naar 50 is 29) gedeeltdoor het aantal minuten. dan ken je het antwoord. (hoeveel %/minuut)