Kan ik ook een videogesprek met skype doen op mijn ipod touch 4g?

Ik heb een ipod touch 4g. Na een skype account aangemaakt te hebben en de app heb gedownload op mij ipod. Kan ik wel bellen maar niet met beeld

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb net uitgevonden hoe het moet als je belt met 1 persoon, maar kan het ook met een groepsgesprek?

Toegevoegd na 14 minuten:
Hoe moet je dat dan doen met een groepsgesprek???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet, kun je helaas nog niet met de telefoon/ipod app. Nog even wachten dus ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker ik heb dezelfde en gebruik dit dagelijks! :) (via wifi)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Ik snap de min niet.. Een + dan maar van mij...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ik ook niet :) maar bedankt!