Kan je op een Galaxy Note 2 kleiner schrijven als op een Galaxy Note 10.1?

Dus schrijven met een s-pen.

Het scherm van de Note 2 is veel kleiner, maar schrijf je dan net zo groot als op een Note 10.1 tablet, of zal je ook kleiner kunnen schrijven?

Het gaat dus om gewoon met je eigen handschrift schrijven. Niet typen, of handschrift herkenning.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb de Note 10.1 en mijn zoon de Note 2. Je kunt op beide gewoon schrijven met handschrift, groot en klein, volgens hem maakt het geen verschil.