Nee, als je een update via iTunes doet, word er eerst een backup van al je data gemaakt.
Daarna word de update geinstalleerd en de backup teruggezet. Alles blijft dus bewaard.

Toegevoegd na 1 minuut:
Backup en update kan wel even duren. Je kunt dit het beste doen als je even weg bent van de pc. Als er tussendoor iets verkeerd gaat, is er wel een kans dat je dingen kwijt bent.
Ik zet altijd update aan vlak voor avondeten. Als ik terug kom is hij klaar :)
Kimath
13 jaar geleden
Als je je iPod touch wil updaten dan connect je het via een USB stick op je computer. iTunes maakt dan automatisch een kopie van alles wat je hebt ( Zo niet vink dit dan aan bij opties) dan kan je je iPod touch updaten en daarna restored (Het terug plaatsen van je apps enzo) hij het automatisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je ipod gejailbreakt hebt zullen de gejailbreakte apps inderdaad weg gaan.
Alle eerlijk verkreegbare apps die op je iPod staan houd je gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met mijn iPhone niet. Mochten ze eraf zijn, wat volgens mij niet het geval is, want er wordt een backup gemaakt, dan kun je ze gewoon weer opnieuw downloaden. iTunes herkent dat je ze al eerder betaald hebt. Succes!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.
iTunes maakt sowieso een backup van het toestel en alles blijft netjes synchroon met elkaar. Betaalde apps ben natuurlijk niet kwijt. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, wat zeer te betwijfelen valt, download je betaalapp(s) gewoon uit de Appstore en wordt er herkend dat je deze app(s) al eerder hebt gekocht.