Samsung galaxy S plus start zomaar opnieuw op?

Ik heb sinds een tijdje een Samsung Galaxy S plus en ik ben er op zich tevreden mee, maar ik merk dat hij uit het niets soms opnieuw opstart. Ik voer niet eens acties uit die veel geheugen nodig hebben, hij start gewoon zomaar uit het niets opnieuw op. Moet ik iets aan mijn instellingen veranderen of is het gewoon een bug ofzo? Kan ik dit het beste melden aan een instelling?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan.. Daar heb ik nog niet over nagedacht.. Maar zou het dan geen waarschuwing geven van tevoren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus dan zou ik er een andere simkaart in moeten doen? Dat heb ik ook al gedaan in het begin, maar ik weet niet of die dit daarvoor ook deed..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede vraag! Dit probleem heb ik ook met mijn Samsung Galaxy S plus. Maar heb ook het probleem dat hij soms helemaal niet meer opstart en dat ik de batterij er opnieuw in en uit moet halen. :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het niet zo erg dat ik de batterij eruit moet halen :o Misschien helpt bij jou de standaardgegevens herstellen wel, zoals johny hieronder aangaf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het eens proberen. :)

Antwoorden (4)

Ik had dit ook bij men gs2, wat bij mij hielp is een hard reset.

Deze kun je uitvoeren door naar je instellingen te gaan vervolgens naar ''privacy'' en daarna op standaargegevens herstellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hiermee verlies je wel al je gegevens, dus als je wilt kun je nog een backup maken via samsung kies, of via de telefoon zelf.

Wat je trouwens ook nog even kan proberen is via het programma ''samsung kies'' kijken of er nog nieuwe software updates zijn, dit wil ook nog wel eens helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet ik dan alles er weer opnieuw opzetten? Contacten, apps, ect?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, maar deze kun je een backup van maken, ik heb nog iets toegevoegd aan mijn antwoord, lees anders eventjes door. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung kies lijkt me wel een goed idee! Ik zal eerst dat proberen, en als ik er helemaal niet meer uit kom en het wordt te erg, dan zal ik de standaardgegevens herstellen. Heel erg bedankt voor je hulp!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan, en hou ons op de hoogte of het gewerkt heeft! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft het gewerkt?
Vaak betekend dit dat je een slechte app hebt gedownload. Een app met spyware er in en misschien zelfs met ergere dingen er in.
Je zult ook zien dat jouw internet browser niet meer de look heeft als wat het origineel zou moeten zijn, hij laat dan bijvoorbeeld ook een andere site, zo iets als "search.mobile********"
Ook kunnen de ringtones voor de opties berichten etc zich opeens zo maar gaan veranderen van het een op het andere moment.
Je toetsenbord kan zich ook zo maar gaan over zetten van Swype naar normaal toetsenbord.

Je kunt dan het beste je telefoon terug zetten naar de fabrieksinstellingen om dit probleem op te lossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net met dezelfde telefoon ook dit probleem, hij ging steeds opnieuw opstarten. Dit heb ik wel vaker en het blijkt steeds dat de batterij bijna leeg was. Nadat ik de batterij er even uit had gehaald en daarna weer ging laden was het probleem weg. Ook andere android telefoons hebben dit soms.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Start 'ie opnieuw op nadat je een app hebt geopend? Zo ja dan gebruikt de app misschien veel opslag/geheugen terwijl je het niet merkt. Mijn advies is om de app te verwijderen.

Dit loste mijn probleem in ieder geval op!