Hoe kan ik in Whatsapp alle notificatiegeluiden hetzelfde maken?

Als er een Whatsapp-berichtje binnenkomt, geeft mijn telefoon een geluidje. Dat heb ik zo ingesteld, dus dat is prima.

Als ik echter *IN* Whatsapp bezig ben en er komt op dat moment een Whatsapp-berichtje binnen, krijg ik een *ander* geluidje. Ook al komt dat berichtje van dezelfde persoon, ik krijg een ander geluidje wanneer Whatsapp open staat dan wanneer Whatsapp niet open staat.

Hoe krijg ik beide geluidjes hetzelfde?

Toegevoegd na 10 minuten:

Android Loppilop.

Toegevoegd na 10 minuten:

Eh... Lollipop...

8 jaar geleden

Het beste antwoord

Het klopt idd dat als whatsapp geopend is dat je niet meer het door jou ingestelde geluid hebt. Dit is altijd zo. Zodra whatsapp open staat klinkt er een soort galm achtig toontje bij elk bericht dat je binnen krijgt. Dit is een standaard whatsapp geluid en onveranderbaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Ik vrees dat je gelijk hebt...