Iphones zijn spatwater bestendig. De stoom zal dus aanslaan op de telefoon, hij zal er niet kapot van gaan. Maar het is niet aan te raden om hem langdurig bloot te stellen aan stoom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tegen een klein beetje wel, maar zeker niet te veel!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stoom dringt veel dieper door dan gewoon water. Kijk maar naar een stoom apparaat dit reinigt vaak dieper en heeft ook nog meer hitte. Dus kijk uit.