hoe kan het dat ik op mijn tablet bijna geen spelletjes meer kan downloaden?

ik wil bijvoorbeeld head soccer en osm downloaden maar dat doet hij niet. weet iemand waarom niet?

Toegevoegd na 52 minuten:
het merk is tablet PC Pro 2
Google android 2.3

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Misschien handig om merk en type tablet te melden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar het kan ook zijn dat je gehaugen helemaal vol is...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee ik heb nog iets minder dan een GB over

Antwoorden (2)

Je hebt een goedkope tablet, met een zeer verouderde vsie van Android. 2.3 is van 2010: http://nl.wikipedia.org/wiki/Android_(besturingssysteem)#Versies
Veel spellen vereisen een nieuwere versie van Android, daarom kun je bijna niks downloaden, en daarom was je tablet zo goedkoop.
Ritsuka
10 jaar geleden
Je hebt een te oude androidversie met een goedkope tablet, als je al veel spellen erop hebt, kan je geheugen ook vol raken. Tip: verwijder je spellen die je niet meer gebruikt.