Je kan apps versturen via Google Play (voorheen genaamd Market)

ga naar google play
- check mijn instellingen (een van je knoppen op je toestel - ónder je scherm die je moet indrukken om bij de instellingen van apps te kunnen komen, meestal uiterst links))
- je bent nu bij de apps die geupdate moeten worden
- klik een app aan
- je ziet boven staan twee streepjes met 3 balletjes (het "deel"-teken)
- tik daar op
- bepaal via welke app je de betreffende app wil versturen
- verstuur het

klaar... ;)

Toegevoegd na 58 seconden:
check mijn instelingen moet zijn: tik op "mijn instellingen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de manier van bigmomma hierboven verstuur je alleen de link naar de market (google play inmiddels) van daaruit kan de ander het dan ook downloaden. De hele app versturen kan niet, omdat je anders betaalde apps zo kan delen met elkaar.
Als je een app hebt geinstalleerd buiten de play store om, dan staat ie in je map downloads. Het makkelijkste is dan om astro file manager te installeren via de store en dan met astro je download op te zoeken en dan versturen via bluetooth te kiezen