hoe itunes aankopen ipod touch overzetten naar nieuw itunes account?

Ik heb een oude ipod touch (2g dus geen icloud en stuff) en wil graag de nieuwste iphone. Ik wil ook een eigen laptop met een eigen itunes account (nu staat alles op die van mijn vader). Hoe zet ik al mijn gegevens en aankopen van mijn ipod naar mijn nieuwe itunes account zonder de boel te 'erasen'?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Aankopen van 1 iTunes account naar een ander iTunes account is niet mogelijk.
Wel is het mogelijk om op 1 iTunes account verschillende apparaten te zetten (dus bijv. een iPod en een iPhone).
Ook is het geen probleem om meerdere iTunes accounts op 1 pc/laptop/mac te hebben.

Dus waarom zou je een nieuw account willen? Ga door met je oude account. Zet die op je vaders laptop en synchroniseer de hele boel met alles.

Succes! Laat het even weten in de reacties als het niet lukt.