Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er met mijn Blackberry aan de hand?

Ik heb een BB Bold 9700 sinds een paar maanden, werkte heel snel en eigenlijk perfect hij wordt alleen steeds trager nu, mn "firmware" is up to date en ik heb wel een tiental apps geinstalleerd. Af en toe wil hij een nieuw binnengekomen sms of pin vericht niet openen en moet ik eerst een battery pull doen voordat ik mijn bericht kan openen. Verder krijg ik steeds vaker dat klokje in het midden dat hij bezig is met laden op willekeurige momenten. Wat is er aan de hand met mijn blackberrry?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
605

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hij is ziek.

Maar installeer eens minder programma's en sluit dingen af (BB toets inhouden en programma's echt "afsluiten" met sluiten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je je geheugenkaart nog moet activeren.
Kijk bij het sleuteltesicoon bij geheugen. Als je geheugenkaart nog op 1.t gig staat is hij niet geactiveerd. Succes

Toegevoegd na 30 seconden:
1.7 gig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat gewoon veels te veel op, meer geheugen(grotere geheugenkaart) kan hierbij een oplossing bieden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding