Heb ik voor de radio op mijn iPhone een Internet abboment nodig?

Toegevoegd na 13 minuten:
Is het nou ja of nee.
sommige zeggen ja en sommige nee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Zet er alsjeblieft bij dat je tenminste een hele zin als antwoord wilt krijgen, niet alleen een ongemotiveerd Ja of Nee. Want de iPhoners begrijpen niet dat dit in de richtlijnen staat!

Het beste antwoord

Als je radio wilt ontvangen via de ether moet je een los apparaat kopen. Als je daarentegen radio wilt luisteren via apps van de verschillende radiozenders moet je inderdaad een internet verbinding hebben via g3 of wifi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja want er zit geen radioontvanger op dus moet het via internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan wel fm ontvanger aanschaffen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat moet. Heb zelf een iPhone dus weet het zeker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je thuis netwerk sowieso niet, hier kan je aansluiten op de draadloze verbinding thuis. De radio gaat op mijn samsung via internet (maar ik weet niet hoe dat met de iPhone zit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat moet want ik heb zelf ook een iPhone en ik heb het eenn keer geprobeerd zonder internet maar dat kan dus niet