hoe accepteer ik de nieuwe voorwaarden van iOS 7.0 ?

ik wil een app downloaden
en dan geeft hij opeens aan dat ik alleen zo door kan gaan door de nieuwe voorwaarden en privacy beleid te accepteren
maar als ik dus doorblader naar blz 60
kan ik nergens op accepteren klikken
er staat bij elk deel wel "verstuurd via email" maar als ik erop klik doet hij niks

heeft iemand anders hier ook problemen mee?
en kan iemand mij helpen?
want ik kan nu voorlopig geen apps meer downloaden op mijn iphone.

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij mij stond bij de eerste pagina als ik helemaal naar beneden scrollde de optie "accepteren"

Ik heb twee apparaten naar ios7 gezet vandaag, en herinner me niet dat ik door allerlei bladzijden heen moest. Ik lees die voorwaarden niet eens en kon gelijk bij de melding op accepteren drukken . Wat er stond , accepteren, of ik ga akkoord, of OK, weet ik niet meer, maar het kan in elk geval gelijk. Waarschijnlijk zie je iets over het hoofd.

Misschien een hard resetten ? Ik heb bij sommige gelezen dat dat wel wil helpen.

Bronnen:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/ip...

Ik heb precies het zelfde probleem, kan de voorwaarden nergens accepteren en dus geen nieuwe Apps of updates downloaden. Hierdoor zijn een aantal Apps onbruikbaar geworden en ik stoor me hier erg aan. Zou ook graag een oplossing hebben hiervoor.

Hang je telefoon aan een computer. En via Itunes kan je dan een app downloaden en gelijk de voorwaarden accepteren. Ik had het zelfde probleem met iphone 4.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100