hoe accepteer ik de nieuwe voorwaarden van iOS 7.0 ?

ik wil een app downloaden
en dan geeft hij opeens aan dat ik alleen zo door kan gaan door de nieuwe voorwaarden en privacy beleid te accepteren
maar als ik dus doorblader naar blz 60
kan ik nergens op accepteren klikken
er staat bij elk deel wel "verstuurd via email" maar als ik erop klik doet hij niks

heeft iemand anders hier ook problemen mee?
en kan iemand mij helpen?
want ik kan nu voorlopig geen apps meer downloaden op mijn iphone.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (5)

Bij mij stond bij de eerste pagina als ik helemaal naar beneden scrollde de optie "accepteren"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat heb ik dus helaas niet
er komt bij mij geen knop accepteren
ik kan alleen verder bladeren tot en met blz 60
en annuleren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou ik even met een apple-company bellen om te vragen of er iets mis kan zijn met je toestel of naar de dichtsbijzijnde electronica winkel gaan dat ze er daar eventjes naar kijken voor je... Of inderdaad even resetten zoals Redlady11 al zei? Maar als dat niet werkt dus even naar een winkel toe.
Ik heb twee apparaten naar ios7 gezet vandaag, en herinner me niet dat ik door allerlei bladzijden heen moest. Ik lees die voorwaarden niet eens en kon gelijk bij de melding op accepteren drukken . Wat er stond , accepteren, of ik ga akkoord, of OK, weet ik niet meer, maar het kan in elk geval gelijk. Waarschijnlijk zie je iets over het hoofd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het is zo (want ik heb het gister geupdated) dat je bij de app store nieuwe voorwaarden krijgt
tenminste heb ik sinds gisteren avond
en ik kan alleen maar bladeren tot en met blz 60 en annuleren
nergens op accepteren / oke klikken
waardoor ik nu geen apps meer kan downloaden
doordat ik niet kan accepteren ik heb mij iphone al een keer aan/uit gezet
Misschien een hard resetten ? Ik heb bij sommige gelezen dat dat wel wil helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb precies het zelfde probleem, kan de voorwaarden nergens accepteren en dus geen nieuwe Apps of updates downloaden. Hierdoor zijn een aantal Apps onbruikbaar geworden en ik stoor me hier erg aan. Zou ook graag een oplossing hebben hiervoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hang je telefoon aan een computer.
En via Itunes kan je dan een app downloaden en gelijk de voorwaarden accepteren.
Ik had het zelfde probleem met iphone 4.