Hoe backup ik mijn smsjes van mijn iPhone? (NIET itunes)

Ik wil mn iPhone herstellen, maar ik wil wel mn smsjes terugkrijgen. Via itunes zal me niet lukken (dus zeg ook niet hoe ik het wél met itunes voor elkaar krijg, NIET DOEN).

Dus ik zoek een programma JB of niet, waarmee ik mijn smsjes kan backuppen. Het liefst ook de whatsapp berichten, maar dit niet persé.

Dankje!

Ps: Kan je er toevallig ook bijzetten hoe ik bij herstel op 4.2 kan blijven? Ik wil NIET updaten naar 4.3

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Lees dit eens :

http://www.spy3k.be/surveillance-equipment/sim/herstel-verwijderde-sms-berichten.html

Groet:Zoekertje