Mn iPod Touch 4g is net uit de wasmachine gekomen, is er nog een truucje om de informatie van mn iPod(muziek, foto's) op de computer te krijgen?

iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Synchroniseer je je iPod vaak met iTunes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet echt. dat doe ik wel hoor, maar niet heel vaak! er staat wel wat op, maar mn foto's staan er niet op. de muziek en apps die ik van op mn ipod had gekocht van itunes, moet ik dus weer opnieuw betalen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bestanden zijn zelfs mooi opgeschoont
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die aankopen zijn aan je apple id gekoppeld dus die hoef je niet opnieuw te kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BAM! Hij doet het nog!! Zoo blij!! Ik zit zelfs nu op mn in de was geraakte iPod op GV! Ongelooflijk! Na gwn een hele wasbeurt doet ie het nog! Ik had hem eerst op de verwarming gelegt(anderhalf uur zoiets) daarna op de computer aangesloten, maar hij herkende helaas mn foto's niet. Toen 40 min in de vriezer gelegt, daarna herkende hij mn foto's wel en alles maar over gemaakt! Zo blij! YEAAH! Bedankt voor jullie reacties ^^

Antwoorden (3)

Nee, sorry. Hij is dood
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BAM! Hij doet het nog! Ongelooflijk!! Ik zit zelfs nu op mn in de was geraakte iPod op GV! Zo blij! Alles kunnen redden! Scherm wel kapot, maar voorderest doet ie het nog!! YEAHH!
Als hij op dat moment uit stond: Haal de baterij eruit en laat hem drogen in ongekookte rijst om het vocht eruit te krijgen.
Als hij op dat moment aan stond: Niks meer aan te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb vorige week hetzelfde gehad met een iPhone4s, ik heb 'm op de kachel laten drogen(vond 'm met het apple logo aan in de wasmachine) en na een halve dag ging hij vanzelf herstarten, heb 'm gelijk aan iTunes gehangen om een backup te maken, en de belangrijke media eraf te halen, ik raad je aan hetzelfde te doen. Reparatie aan een iPod is lastig, ik heb 'm helemaal uit elkaar geschroefd om de digitizer te vervangen(was het enige wat uiteindelijk niet meer werkte na de wasbeurt) Maar iPod is verlijmd(denk aan föhn en zuignap om het raam eruit te trekken=tricky)