Op mijn Samsung Galaxy Young kan ik niet alleen trillen aanzetten als ik wordt gebeld. Hoe dit op te lossen?

Als ik word gebeld kan ik mijn telefoon alleen op een beltoon zetten. Terwijl ik het liefst wil dat mijn Samsung Galaxy Young trilt wanneer ik word gebeld en voor de rest geen geluid maakt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn 4 mabieren om dat te doen hoor .......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
manieren

Het beste antwoord

Dat werkt bij elke Galaxy op dezelfde manier:

- Open het meldingenpaneel boven aan het scherm en selecteer Geluid.
of:
- Houd de aan-/uitknop ingedrukt en selecteer Stille stand.
of:
- Ga naar Applicaties > Instellingen > Geluid en zet een vinkje vóór Stille stand.

Als dat bij jouw toestel niet zo werkt, dan moet je even bij een telefoonwinkel langs om te controleren of het toestel wel in orde is.
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ allen waar !
Er is nóg een manier ..... links op toestel geluidsknop naar beneden indrukken .... icoontje alleen trillen verschijnt boven in scherm .
Pieter2011
11 jaar geleden
Inderdaad, die optie was ik vergeten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, Dit had ik reeds gevonden. Maar mijn probleem is dat ik alleen wil dat als ik wordt gebeld mijn telefoon trilt en voor de rest niet. Als ik trillen aanzet krijg ik ook voor elk whatsapp bericht een tril.
Pieter2011
11 jaar geleden
Dat kun je zó veranderen bij de instellingen van Whatsapp: ga naar Instellingen >Berichtgeving, klik op Trillen en zet een vinkje bij 'Uit'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit helpt wel inderdaad. Hartelijk bedankt!!

Andere antwoorden (1)

Je gaat naar: instellingen>geluid>trillen>altijd
Trouwens ik doe dit ook via mijn galaxy young!