Mijn Samsung Galaxy S Plus GTI-9001 wil niet meer opstarten, wat kan ik daaraan doen?

Ik heb de (opgeladen) batterij er al uitgehaald en weer in gedaan, maar het helpt niet. Ook heb ik geprobeerd op te starten met en zonder oplader, maar het apparaat reageert helemaal niet meer. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Wat is er voorafgaand gebeurd? Heb je geprobeerd hem te rooten, of een andere rom erop te zetten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik moet bekennen dat ik niet weet wat rooten is... En een andere rom erop zetten...?? :)
Ik heb, omdat er bij netwerk 'alleen noodoproepen' stond, de telefoon gewoon uitgeschakeld om 'm daarna weer opnieuw in te schakelen. Dat deed ik altijd en dat werkte altijd goed. Het enige wat ik kan bedenken dat ik nu anders deed, is dat ik het volume uitzette terwijl de telefoon afsloot...

Het beste antwoord

Een harde reset lukt wel maar dan ben je al je gegevens kwijt.
Druk je volume-up knop in en je home knop en je aan-uit knop in dan kun je misschien weer op je telefoon...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als de accu zo leeg is dat er geen herstart kan plaatsvinden is de toevoer waarschijnlijk kapot.

Misschien is de oplader beschadigt en is hij volledig zonder stroom komen te zitten.

Een optie is om op zoek te gaan naar een vervangende/nieuwe oplader.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al geprobeerd de accu er even uit te halen. Bij mij heeft dat gewerkt.